top of page
  • pauline516

Ben jij wel eens bij een boer geweest?

Bijgewerkt op: 31 okt. 2020

Ik ook niet, tot een paar jaar geleden. Toen ik voor het eerst tussen de koeien op een hooibaal, luisterde naar het verhaal van de melkveehouder ging er een wereld voor me open.



Ik leerde dat wij als stedeling weinig afweten van waar ons voedsel wordt geproduceerd en daardoor geen vinger in de pap hebben als het aankomt op de duurzaamheid van ons eten. Tijd voor verandering, dacht ik in 2017 toen ik begon met De Platte Stad. Op mijn fiets bezocht ik boeren in de buurt om te vragen waar zij tegen aan lopen.

Dat resulteerde in mooie inzichten die ik graag met je deel op mijn website.

“Op mijn fiets bezocht ik boeren in de buurt om te vragen waar zij tegen aan lopen.”

Wil je ook een keer naar een boer in de buurt? Dat kan! Via Padje af! boek je een tour.


2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page